Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична робота
різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійний інтелектуальний ріст, удосконалення В.О.Сухомлинський
В умовах розгортання інноваційних процесів в освітній системі України, її модернізації та інтеграції в міжнародний освітній простір виникають нові вимоги до поліпшення якості та ефективності роботи педагогічних кадрів. Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язане з діяльністю науково-методичної служби. Провідною функцією методичної служби є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Цілеспрямовано здійснювана методична робота, є обов’язковим компонентом педагогічної праці кожного викладача, майстра виробничого навчання та вихователя, а також є тією рушійною силою, яка потребує постійного оновлення знань педагогів, спонукає їх до самоосвіти і самовдосконалення. Саме в цьому напрямку зосереджує свої зусилля і методична служба ДПТНЗ «Заліщицьке вище професійне училище». Завдання методичної роботи в училищі визначається, виходячи з основних положень Закону України “Про освіту”, “Про професійно – технічну освіту”, Державної національної програми “Освіта” (Україна ХХІст.), Державної цільової програми розвитку професійно – технічної освіти на 2011 – 2015роки, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021рр. Основними завданнями методичної роботи є:
У 2016-2017 н.р. педагогічний колектив ДПТНЗ «Заліщицьке вище професійне училище» працює над науково-методичною проблемою «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в контексті особистісно-орієнтованого навчання». В навчальному закладі працюють 6 методичних комісій.
Методичні комісії об’єднують педагогів за інтересами, створюють оптимальні умови для обміну досвідом роботи, творчих дискусій, виконання конкретних практичних завдань. Основними завданнями методичних комісій є:
Провідним аспектом у роботі інженерно-педагогічного колективу стала підготовка учня, який буде не просто освіченою особистістю, а висококваліфікованим, компетентним працівником, конкурентоспроможним на ринку праці, здатним до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для вирішення творчих проектів, вміє критично мислити, оцінювати ситуацію, опрацьовувати різноманітну інформацію, займає активну громадянську позицію в суспільстві, а головне вчитиметься впродовж життя.
|
Пошук
Календар
|