Завдання Школи молодого педагога:
• Ознайомлення молодих викладачів і майстрів в/н із специфікою роботи в училищі, нормативно-навчальною документацією.
• Набуття молодими викладачами і майстрами в/н практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи.
• Формування вмінь застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності.
• Cприяння оволодінню інноваційними навчальними технологіями та їх впровадженню в практику.
• Вивчення молодими педагогами передового педагогічного досвіду.
• Ознайомлення із психолого-педагогічними особливостями роботи із здібними та обдарованими учнями.
• Ознайомлення із сучасними виховними педагогічними технологіями.
План роботи Школи молодого педагога
на 2016 – 2017 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
- Зустріч молодих педагогів за круглим столом з адміністрацією закладу; - Створення груп «Наставник – молодий педагог»; - Інструктаж молодих педагогів «Планування роботи викладача/майстра в/н. Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, документацією. Нормативні документи»; - бесіда «Проблеми часу на уроці » - рекомендації молодим педагогам щодо їх самоосвіти |
Вересень |
Адміністрація, методист, наставники |
2. |
- Круглий стіл «Сучасний педагог – постійний пошук, прагнення до творчості».; -Забезпечення міжпредметних, внутріпредметних зв’язків, професійної спрямованості навчання; -З історії педагогіки: Василь Сухомлинський. |
Жовтень |
Заступник директора з НВР, методист, голови МК, наставники |
3. |
-Консультація психолога «Формування в учнів культури поведінки, навчання їх способів розв'язання конфліктів»; - Обговорення уроків наставників. |
Листопад |
Практичний психолог, соціальний педагог |
4. |
- Золота педагогічна скарбниця «101-а цікава педагогічна ідея (як зробити урок)». Практичне заняття: виготовлення та підбір дидактичного матеріалу, розробка завдань для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів |
Грудень |
Методист, голови МК, наставники |
5. |
- Диференційований підхід до навчання: моделі диференційованого навчання, різнорівневі завдання. Практичне заняття: розробка диференційованих завдань. |
Лютий |
Заступник директора з НВР, методист, голови МК, наставники |
6. |
- З історії педагогіки. Софія Русова – педагог, громадський діяч.
|
Березень |
Методист, голови МК, наставники, практичний психолог, соціальний педагог |
7. |
Організація самостійної роботи учнів: методика роботи з книжкою на уроці, методика проведення лабораторно-практичних робіт, в/н. |
Квітень |
Методист, голови МК, наставники |
8. |
- Спільні відвідування уроків теоретичного та виробничого навчання, позакласних заходів досвідчених колег і їх ретельний аналіз; - Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших вчителів. |
Травень |
Методист, наставники |
9. |
- Презентації молодих педагогів «Мої досягнення»; - Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»; - Підсумки роботи за рік. Визначення проблем та постановка завдань на наступний навчальний рік. |
Червень |
Заступник директора з НВР, методист, голови МК, наставники |