Неділя, 24.11.2024, 05:33
Вітаю Вас Гість | RSS

ДПТНЗ  "ЗАЛІЩИЦЬКЕ  ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа молодого педагога

Завдання Школи молодого педагога:
•    Ознайомлення молодих викладачів і майстрів в/н із специфікою роботи в училищі, нормативно-навчальною документацією.
•    Набуття молодими викладачами і майстрами в/н практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи.
•    Формування вмінь застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності.
•    Cприяння оволодінню інноваційними навчальними технологіями та їх впровадженню в практику.
•    Вивчення молодими педагогами передового педагогічного досвіду.
•    Ознайомлення із психолого-педагогічними особливостями роботи із здібними та обдарованими учнями.
•    Ознайомлення із сучасними виховними педагогічними технологіями.

  План роботи Школи молодого педагога 

на 2016 – 2017 н.р.

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

- Зустріч молодих педагогів за круглим столом з адміністрацією закладу;

- Створення груп «Наставник – молодий педагог»;

- Інструктаж молодих педагогів «Планування роботи викладача/майстра в/н.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них,  документацією.  Нормативні документи»;

- бесіда «Проблеми часу на уроці »

- рекомендації молодим педагогам  щодо їх самоосвіти

Вересень

 

Адміністрація, методист,

наставники

2.

- Круглий стіл «Сучасний педагог – постійний пошук, прагнення до творчості».;

-Забезпечення міжпредметних, внутріпредметних зв’язків,  професійної  спрямованості навчання;

-З історії педагогіки: Василь Сухомлинський.

Жовтень

Заступник директора  з НВР, методист, голови МК, наставники

3.

-Консультація психолога  «Формування в учнів культури поведінки, навчання їх способів розв'язання конфліктів»;

- Обговорення уроків наставників.

Листопад

Практичний психолог, соціальний педагог

4.

- Золота педагогічна скарбниця  «101-а цікава педагогічна ідея (як зробити урок)».

Практичне заняття: виготовлення  та підбір дидактичного матеріалу,      розробка завдань для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів

Грудень

Методист, голови МК,

наставники

5.

- Диференційований підхід до навчання:

моделі диференційованого навчання, різнорівневі завдання.

Практичне заняття: розробка диференційованих завдань.

Лютий

Заступник директора        з НВР, методист, голови МК, наставники

6.

- З історії педагогіки. Софія Русова – педагог, громадський діяч.

  • консультація психолога: «Підліток і соціум».
  • робота викладача над єдиною методичною проблемою

Березень

Методист, голови МК, наставники, практичний психолог, соціальний педагог

7.

Організація самостійної роботи учнів: методика роботи з книжкою на уроці, методика проведення лабораторно-практичних робіт, в/н.

Квітень

Методист, голови МК, наставники

8.

- Спільні  відвідування  уроків теоретичного  та виробничого навчання,  позакласних заходів досвідчених  колег і їх  ретельний  аналіз;

- Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших вчителів.

Травень

Методист, наставники

9.

- Презентації молодих педагогів «Мої досягнення»;

- Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»;

- Підсумки роботи за рік. Визначення проблем та постановка завдань на наступний навчальний рік.

Червень

Заступник директора  з НВР, методист, голови МК, наставники

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930