Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Соціально-психологічна службаСоціальний педагог: Курик Оксана Яківна
Соціальний педагог закладу здійснює свою роботу за такими напрямками: 1. Корекційно-розвиваюча робота. 2. Консультативна робота. 3. Соціально-профілактична (превентивна) діяльність. 4. Діагностичний напрям роботи. 5. Захист прав та інтересів учнів. 6. Профорієнтаційний напрям. 7. Соціально-перетворювальний напрям. 8. Організаційний напрям.
Завданням та обов’язком соціального педагога є: 1. Допомога в проблемах, пов’язаних з навчанням і вихованням. Посередництво між дитиною і тими, хто її оточує (учитель, вихователь, майстер в/н, адміністрація). 2. Допомога в подоланні негативних причин на учня. Розпізнавання та діагностика, сприяння вирішенню проблем, запобігання серйозним та складним ситуаціям. 3. Профілактика правопорушень, девіантної поведінки. 4. Пропаганда здорового способу життя. Залучення дітей до організації та проведення педагогічних заходів, акцій. 5. Організація соціально значимої діяльності дітей у соціумі (дозвілля, відпочинок). 6. Індивідуальне та групове консультування. понеділок: з 9.00 до 13.00 вівторок: з 9.00 до 13.00 середа : з 9.00 до 13.00 четвер : з 14.00 до 18.00 п'ятниця: з 9.00 до 13.00
Психологія - надзвичайна наука. Це наука про душу. Вона допомагає людині пізнати себе, вирішувати проблеми, ситуації, навчити керувати своєю поведінкою, долати життєві труднощі і радіти кожній хвилині життя, дає можливість здійснювати правильні вчинки. Практичний психолог: Війтик Наталія Михайлівна
Практичний психолог закладу здійснює свою роботу за такими напрямками: 1. Психодіагностична робота.
Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня, його індивідуальних особливостей, причин порушень у його навчанні та поведінці. За наслідками обстеження формуються висновки та рекомендації. Консультаційна робота спрямована на формування у педагогічного колективу, батьків, учнів необхідних знань і закономірностей, психофізіологічного розвитку учнів на певних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання практичних порад з питань виховання особистості в сім’ї, попередження можливих порушень у становленні особистості. Корекційно-відновлювальна робота – це комплексний вплив на учня з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методики психоаналізу та психокорекції. Психологічна просвіта – це пропаганда психологічних знань серед учнів, батьків, серед окремих груп учителів та педагогів в цілому. Організаційно-методична робота передбачає участь психолога в роботі методичних обє’днань, творчих груп, педагогічної ради у розв’язуванні загальнонавчальних завдань. Зв’язки з громадськістю спрямовані на обговорення найбільш суттєвих закономірностей та проблем соціально-психологічного розвитку особистості з учнівськими, батьківськими, учительськими, громадськими організаціями. Завданням та обов’язком практичного психолога є: 1. Психологічна допомога в адаптації учнів до навчання в закладі освіти. 2. Психолого-педагогічне вивчення учнів. Сприяння розвитку кращого розуміння дитиною себе, само прийняття, усвідомлення позитивного образу «Я» концепції, почуття впевненості в своїх силах. 3. Психологічний супровід профільного навчання. 4. Підвищення психологічної культури та освідченості вчителів, вихователів, учнів, батьків. 5. Сприяння повноцінному особистому та індивідуальному розвитку учнів, створення для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку, запобігання формуванню негативних рис особистості та антисоціальних проявів саморозвитку.
понеділок: з 9.00 до 13.00 вівторок: з 9.00 до 13.00 середа: з 9.00 до 13.00 четвер: з 14.00 до 18.00 п’ятниця: з 9.00 до 13.00
|
Пошук
Календар
|